Filozofija i Vrednosti
Verujemo da je čaj odraz načina života.
Čaj je za nas oduvek bio zdravo zadovoljstvo.
Mi pravimo čaj najboljeg kvaliteta još od 1882. godine.
U današnje vreme, kada je sve mnogo užurbanije nego pre, doprinos koji mi u kompaniji TEEKANNE svakodnevno pružamo, postaje sve važniji. Efekti koje možemo da postignemo uz pomoć čaja značajniji su nego ikad. Dajemo mogućnost potrošačima da žive zdravije i da uživaju i da se dobro osećaju, jer dobar ukus uvek prija.
Svako od nas može da učini svet za jedan gutljaj boljim uz samo jednu šoljicu čaja. Kada smo užurbani, smiruje nas. Kada se svađamo, miri nas. Kada ne možemo da spavamo, omogućava nam slatke snove. Čaj nas ponovo dovodi u ravnotežu. Pa ako utiče već utiče da budemo uravnoteženiji, zar ne bi mogao da učini i da svet postane mirniji?
Naše vrednosti
U međuvremenu, u predasima zajedno razmišljamo kakvi bismo želeli da budemo i gde. Verujemo da mesto, na kome svakodnevno provodimo sate kako bismo na nešto uticali i napravili razliku, treba zajedno da oblikujemo. Stvaranjem mogućnosti da kao zaposleni doprinesemo svojim idejama i da razvijemo svoj maksimalni potencijal.
Zato što: kompanija TEEKANNE pravi ČAJ , a mi činimo kompaniju TEEKANNE.
Naše kompanijske vrednosti, koje zajedno razvijano, pomažu nam u orijentaciji u svakodnevnom radu.
Stremimo najboljem
Svakodnevno stremimo postizanju što boljih rezultata i neprekidnom poboljšavanju, imajući na umu da su potrošači uvek u centru. Ciljno orijentisano, inovativno i proaktivno ponašanje osnova je našeg uspeha.
Lična odgovornost
Zaposleni u kompaniji TEEKANNE se odlikuju samostalnim i odgovornim akcijama i razmišljanjem. To nam omogućava da doprinesemo uspehu kompanije.
Partnerska saradnja
Mi u kompaniji TEEKANNE smo jedan tim. U ophođenju sa internim i eksternim partnerima, odlikuje nas snažna orijentacija ka klijentu. Dok međusobno ophođenje krase otvorenost, poštovanje i pouzdanost. Kompanija TEEKANNE pravi čaj još od 1882. godine, oslanjajući se na optimalni kvalitet. Naš tim uvek stremi ka najboljim rezultatima, suočavajući se istovremeno sa ekonomskim, ekološkim i socijalnim izazovima.
Socijalna odgovornost
Vodimo kompaniju uzimajući u obzir koncept održivosti: ravnopravno razmatramo ekonomičnost poslovanja, životnu sredinu i socijalna pitanja.
Svest o brendu
Svesni smo ogromnog značaja brenda i vrednosti brenda TEEKANNE, poistovećujemo se sa njim, svakodnevno doživljavamo vrednost brenda i doprinosimo jačanju i daljem razvoju njegovog značaja.